47aydanur Kizlar İstanbul depremi duydunuz ben memleke geldim bayram nedeniyle şuan burdayiz daha eşim biletimi biraz daha ertelede deprem için 15 Mayıs’a ertele gelme şuan dedi eski bir apartmanda oturuyoruz 49 yıllık bina kızım küçük eşim gece vardiyasinda şuan tek kalırız diye korktuk kaynamm heni aradı tartıştık neden benm canm kiymetliymis eşim tek ordaymis ben ile kızım ondan dhaami degerlimisiz diye benm tartismaya girdi ne dediysem anlamadı eşim birgün onalarda kaldı deprem oldugu gün öbür gün hemen eşim aradı biletimi erkene aldı yani salı gününe aşırı gerildim gitsemi bilmiyrum sif o nün sözü girdi diye eşim erkene aldı bileti siz olsaydiniz gidermiydiniz
NeclaLeylaCeydaOhnealaneala 47aydanur 15 Mayıs’a ertele gelme şuan dedi 47aydanur eşim aradı biletimi erkene aldı Önce gelme diyor6, sonra erkene alıyor? Eşinizin aklı yokta, annesi mi yönlendiriyor?
kibritci_kiz 47aydanur ben olsam gitmezdim tek başına çocukla olmak başka bir şey. Tak kendim olsam neyse de çocuğum söz konusu ve evet çocuklarımın hayatı benden de eşiminkinden de kıymetli Allah muhafaza etsin hepsini
D_deniz 47aydanur hayır gitme ama eşinle kavga etme. Anneyi araya katma o konuya hiç takılmamış gibi yap. Direk korktuğunu çocuk için tedirgin olduğunu söyledi sen imkanın varsa Mayıs 15e kadar kal. Kocanı ikna et. Sizi kavga ettirmesine izin verme
[silindi] 47aydanur Ben gitmem şuan ama ne kadar kaçabileceksin ve ne zaman olacağı belli değil kumar gibi maalesef. Kayınvalide fitne sokacağına torunu için endişelensin. Binanız çok eski 7 üzeri beklenen depremde sonuç kaçınılmaz. Evirip çevirmeye gerek yok. Ana kuzuluğu yapacağına madem çözüm bulsun eşin ama yinede eşinle aranı bozma. Deprem için çözüm bulun
47aydanur Eşim orda ama gece çalışıyor gündüz annesine gidiyor tek kalmıyor ben gitsem tek kalırım diye gitmek istemiyorum
NeclaLeylaCeydaOhnealaneala 47aydanur annesinn lafı diye çok Zoruma giti Gitmez mi ya? Maraş’ta, İstanbul’ da deprem oluyor. Hiç tanımayan binlerce insan üzülüyor,yas tutuyoruz Sizin kaynananız sizn canınızın oğlundan daha değersiz olduğunu söylüyor. Hadi gelini sevmiyorsun, canının canı peki?
Elfgrn 47aydanur kıymetli benim canım deseydın haspama bak eşinde çocuk mi anasının eteğinde geziyor. Ben gitmezdim git gel ne o öyle çocuk oyuncağı mi bu çok istiyorsa anasının yanına yatsın kalksın gitsin işe 5 yaşında değil gazla çalışsın
papatya_18 47aydanur düzgünce onsuz gece tek kalmak istemediğini çocuktan dolayı endişelendiğini söyleyebilirsin, ama bu kezde annemlerde kalın dermi bilmiyorum 🤷🏻♀️