minikmucizemaak crazyymommy Aman aman, aklına getirme hiç. Ben öğle saatlerinde normal gebelik yaptım negatifti. Stresli günlerden geçiyorum bir süredir ona bağlıyorum gecikmeyi de bakalım. İnşAllah bir kaç güne gelir
lAmMelodi crazyymommy O zaman kuruma cizgisi geçen bende yaptım gecikdim bu ay diye 10 dakika sonra böyle çizgi oldu sabahı adet oldum.
bendenbirtanedahayok crazyymommy test bozulmuş sanırım çok sıvı gelince bu şekilde olmuştu bende de isterseniz tekrarlayın testi
Havva97 crazyymommy bence tekrar yapın idrarı yaptıktan sonra testi dik kaldırdığınız için içine kaçmış