Kızlar 17 aylık bebeğim var. Reglim 5 gün gecikti. Bi strese girdim test yaptım. Normalde oğlumda bu kadar geciktiğinde kıpkırmızı iki çizgi vardı. Burda yok demi 🥲 Rabbim hayırlısını versin oğluma da hayırlı uzun ömür versin uzun bir süre düşünmüyordum.

__