NariNariKiminYari anlattığım durum sadece bir örnekti sizin anlattığınızda başka bir örnek. Ortak payda ikisininde keyfi oluşu. Zaten nasıl istiyorsak öyle doğuruyoruz 😃. Sadece karşıyım. Karşıyım denilince kin ve nefret gelmesin, sanırım desteklemiyorum demek doğru oluyor. Aşağılamıyorum, dışlamıyorum, rencide edici tavırlarım ve cümlelerim yok. Farklılıklar güzeldir ya hepimiz farklı iken çok daha güzeliz ❤️