patlakprezervatif bu saçma açıklamanın, sezaryen yasağı getirmenin ve 2025 den sonra doğan çocuklar için doğum yardımı yapmanın altında nüfusu arttırmak istemeleri var. Ama çok yanlış bir politika izliyorlar. Ekonomi düzelse bile insanlar yine çok çocuk yapmak istemeyecektir. Gelişmiş ülkelere baktığımız zaman ciddi ekonomik yardımlar yapılmasına rağmen istenilen sonuç elde edilememiştir. Çünkü toplumun kültürel yapısı tamamiyle değişti. Önceden çocuk demek iş gücü demekti bu yüzden doğurganlık daha fazlaydı. Ancak şu an çoğunluk çocuğunu güvenli ve iyi bir ortamda yetiştirme kaygısında. Ekonomik kaygılar da cabası. Dolayısıyla geri dönülmez bir yoldayız o yüzden bu politikalar işlevsiz kalacaktır ve bu söylemler halkı rahatsız etmekten başka bir işe yaramaz. Böyle saçma şekilde teşvik olmaz