kendihalindeanne geçmiş olsun bizde 3 aylıkken kestirdik kbb ye götürmüştük öncesinde bir hazırlığı yok direkt ameliyathaneye aldılar 2 dk falan sürdü o bölgeyi uyuşturup kesmişler korkttuğum gibi olmadı, sonrasında anestezi etkisi geçince süt içerken ağladı,
sadece bikaç saat böyle geçti ertesi gün normale döndü, dişleri çıkmadan erkenden halledin bence dediğim gibi 2 dk falan bekledik