kendihalindeanne ben de 2 ay 10 günlükken sünnetle ikisini aynı anda yaptıracaktık sonra nasip olmadı hasta oldu bebeğim,şuan 6 aylık 2 hafta önce çocuk cerrahiden randevu aldım tekrar sünnet için,bekleyin isterseniz falan dedi doktor, bende dil bağı da var dedim onu hallederim dedi aldı eline bistüriyi muayene ederken kesti emzik ver dedi, bebeğim uyanıkken emzik tutmuyo mama içirebilir miyim dedim olur dedi 10 dk sonra gelin kanaması durmuş mu bakalım dedi hem sünneti de düşünün dedi mama içirdim geçtik baktı kanaması durmuş bebeğim ağlamadı bile sanıyelik işlemmiş tabi ben şok oldum, e bize uyutulması gerekiyo dediler dedim, o da yoo onu biz dişi olan çocuklar için söyliyoruz onlar ısırıyorlar dedi , yanı 10 dakikada halloldu 😂 acımayacağını biliyordum zaten daha önceden ama benim bebeğim ağlar diye düşünmüştüm muayenede bazen ağlıyo ona bile ağlamadı yani siz düşünğn , benimkinde de emmede sorun vardı bu arada sırf bu yüzden beni emmedi sonra biberonda boğazına kaçıyordu kestirdikten sonra da bir fark olmadı yine oyun oynuyo , belki büyüdüğü için küçükken kestirseydik farkı anlayabilirdik, ama konuşma güçlüğü oldupu için ilerde illaki kestirmek gerekecekti