onlyy Merhaba umarım mesajımı görürsün ben bugün gittim doktora iltihap oluşmuş o bölgeye kesi atıp içerisini boşalttılar ama içim yine de hiç rahat değil bazı doktorlar önce antibiyotik verip kurmazsa kesi atıyorlarmış bana hemen attılar çok iyi bir doktor tanıdığımız var ama aynı şehirde değiliz onunla görüştük kesiden birşey olmaz dedi emzirip emzirmediğimi ne zaman bittiğini sordu emzirmenin birde çok sızladığını söyledim sanırım emzirme sonrası görülebilen bir durum bu sızılarım vardı hep sonra da iltihap oluşmuş buna da şükür kötü birşey çıkmadı çok şükür