Hanımlar randevu aldım doktora gideceğim ama aynı şeyi yaşan var mı aranızda ben bebeğimi iki ay emzirebildim sütüm çok azdı emzirme bittikten sonra gögüslerim sürekli sızlıyordu hala da sızlıyor ara ara ama bir kaç gün önce sol gögsümde kırmızılık morarma ortası siyah gibi hafifde şişlik mevcut birde o kısım da ağrı var bilen kişi beni bir bilgilendirir misiniz şimdiden çok teşekkür ederim.