kibritci_kiz oyle ya da böyle sonuçta biz deprem ulkesiyiz, olma ihtimali var. İnşallah olmaz ama ihtimal dahilinde sonuçta. Allah yardimcimiz olsun, çocuğum var diye korkuyorum. Bu depremde kucagimdaydi ve donup kaldim resmen hareket edemedim. Artık ödüm kopuyor, evde tek kalmak istemiyorum. Telefonum sesi açık uyuyorum ki deprem olursa bildirim filan gelir belki diye. Tabiki nefes sayılı, depremden kurtulsak ayağımız kayar düşer ölürüz ama insan korkuyor