kibritci_kiz sener usumezsoy dışında tüm deprem bilimciler olacak diyor buna Japon bilimciler de dahil. Önümüzde 30 yıl içinde buyük deprem beklentisi var. Marmaranin güney ve orta Marmara kolunda hattın tehlikeli olduğunu son depreminde gerginliği artırdığını söylemişler. Ayrica 100 yılda tekrarlanan hat 200 yılını doldurmuş. Gönlüm usumezsoydan yana olsa da ötekileri de es geçmeyip önlem almakta fayda var