merilla1 Instagramdan takip ettiğim bir doktor aşı ateslerinin en fazla 38e çıkabileceğini söylemişti hala 39ise beklemeden hastaneye gidin bence bebeklerde ates tehlikeli
merilla1 koalaanne her bebek farklı kızımı yaptırdım 1 hafta önce hiç bir belirti göstermedi 2 gece takip ettim ne ateş yaptı ne huysuzluk o yüzden sizde kendi bebeğinizi takip edersiniz
Gokturkmom koalaanne bizde de ateş yapmıştı 2gün kadar düşerse bile sürekli kontrol edin ama umarım ateş yaşamazsınız🌼
Bunedunyakardesim berivan2709 şu 3 tane olan aşıyı mi yaptirdiniz acaba salı günü bizimde olcak çok korkuyorum ateşten bende 😓
teacherikizannesi İkizlerim 2 ay 5 günlük ama hala sağlık ocağı aramadı bizi ayın sonundamı arayacak acaba emin olamadım. Ne zaman yapılıyor bu aşı tam 2.ayda mı 1.ay aşısını birinci ayın sonunda yapıldı
cns06 teacherikizannesi ben sağlık ocağındaki ebe ile görüştüğümde genelde bu aşının 2. ay sonuna doğru yapılması gerektiğini söyledi. Bir de bi aşı 15 günde bir geliyormuş sanırım o tarihe denk getirmeye çalışıyorlarmış