minikada10 berivan2709 götürün hastaneye yüksek 39 beklemeyin boşuna evde hastanede beklersiniz daha güvenli
Bunedunyakardesim berivan2709 şu 3 tane olan aşıyı mi yaptirdiniz acaba salı günü bizimde olcak çok korkuyorum ateşten bende 😓
emineglg İlaca rağmen düşmüyorsa en yakın hastaneye gitmeni tavsiye ederim ateş önemli bence, Ben yaptırdım ama Allah’a sükür ateş sorunumuz olmadı aşıdan bir kaç saat sonra parol vermiştim.
emineglg berivan2709 yeni verdiysen Allah’ın izniyle geçer aşı süreci zor bir süreç huzursuzluklar uyku gerilemesi ağlamalar hiç bitmiyor 🤦♀️
bebemiz berivan2709 sadece ilaçla düşmesini beklemeyin kol ve ayak bileklerine çok soğuk olmayan ıslak bez koyun biraz düşünce bırakırsınız tutmayı
emineglg berivan2709 yani sizi korkutmak istemem ama 38-39 bence yüksek yeni verdiyseniz biraz daha bekleyin ama ısrarla düşmezse bence en yakın hastaneye gidin.Aşı vurulurken bu gibi durumlarda ne yapmanız gerektiğini söylediler mi ben gene de sizi yanlış yönlendirmiş olmayım.
merilla1 koalaanne her bebek farklı kızımı yaptırdım 1 hafta önce hiç bir belirti göstermedi 2 gece takip ettim ne ateş yaptı ne huysuzluk o yüzden sizde kendi bebeğinizi takip edersiniz
Gokturkmom koalaanne bizde de ateş yapmıştı 2gün kadar düşerse bile sürekli kontrol edin ama umarım ateş yaşamazsınız🌼