Ay okadar zor bı meseleki şu yemiyen 5.5 yaşındaki 3100 doğdu hiç klkilo almadı skntisi yaşamadım şuan 20 ama her gören zAtıf diyor . Ama maşallah günlük 3 ana öğün ara öğünlerde tabi meyveler takviyeler bal pekmezler vallah çocuk bıktı artık benden . Birde şuan 13 aylık bebeğim var 2400 doğdu delik var diye kilo alamayınca amlyt oldu 45 günlükken şuan 9 kilo 79 cm boyu da ama işte hala onada zorla yedirmeye çalışıyorum inain ki çok ağladım halada ağlarım yemediği zaman onada 3 ana öğün tabi pütürlü yemiyor kesinlikle . Ara öğünde raporlu mama kullanıyorum . Eşimde bende 180 civarı 185 . Ama gel gorki bu çocuklar yani bizdenmi diye bakıyoruz genetikse niye. Cekmediler bize diye