Selamlar herkese,öncelikle tabikide sağlık en başta geliyor ama ben bazen çok kafaya takiyorum bu kilo konusunu, kızım 2 yaşinda 11 kilo oğlum ise 5.5 yaşında 17 kilo. Oğlum çok zayıf ne yapmalıyım ögünlerini mi degistirmeliyim ek neler vermeliyim şaşirdim artık. Sizin de tavsiyelerinizi,fikirlerinizi almak istedim varmı bizim gibi olan çözümü olan?