HgunesH ysen hep geçiştirme gibi laflar hep aynı ya doğum cidden maf etti benım hamileliği de kötüydü ilk doğum mu kaç ay oldu
ysen HgunesH benim ilk ya hep kendimi pozitif şeylere adapte ettim doğun da çok zor oldu lohusalıkta şimdi de tel bakıyorum bebeğime sizin ilk mi 😞
ysen HgunesH gerçekten öyle ama yalnız olmadığımızı bilmek çok güzel işte bu birazda olsun yetiyor insana ❤️
HgunesH ysen kesinlikle iyi gelıyor tabi ki ben şimdi pelvik kasları guclemdırıcı hareketler mi denesek dıye düşünüyorum sizde hiç enfeksıuon falan var dedi mi