HgunesH doktora gittiğimde doktor bile nasıl olur ya herşey normal deyip ağrının üstünde çok durmadı. Hayatı daha sakin yasa, kendini çok yorma, o kadar çok adım atma diye telkinde bulundu🤦♀️ gerçekten şu ağrıyı benle beraber yasayan bi başkasının olduğunu bilmek bana kendimi normal hissettirdi resmen. İnsan anlaşıldığını bilince daha iyi, hissediyo gerçekten.