kkaraa Sorun değil ☺️ İstediğin zaman randevu bulabiliyosun zaten çok yardımcı oluyolar hastane calisanlari falanda cok iyi pazartesi götürücem mesela 6. Ay kontrolüne dün aradim istedigim saate randevu verdiler muayene ücretide 1100 tl ☺️ Ben o hastanede doğum yaptim dogdugundan beri ordayiz