kkaraa bi çok kez yorum yaptım burda bu konuda ve önermeye devam edeceğim.. Dr. Banu İnce Demirpençe. Çok memnunum kendisinden. 7/24 her zaman ulaşılabilir, saçma sapan sorularınıza bile destek olur. Yeni ek gıdaya geçtik, sürekli çocuğun videosunu ister yiyebiliyor mu napıyor nasıl ilerleyelim diye. 40ından beri kendisine gidiyorum, gereksiz hiç bir tedavi veya ilaç kullanmadı. En ufak şeyin bile üstüne düşer gönül rahatlığıyla tavsiye edebilirim.