melosunbebikosu bebekten bebeğe değişiyormuş bu durum bazılarına hipp iyi gelmiş mesela gaz konusunda biz sma comforta geçtik bir de gaz damlası da sab simplex kullanmaya başlamıştık çocuğun sürekli ıkınma hali geçti en azından. Tabi hala ağlamaları oluyor da o kadar olur ilk zamanlardaki gibi çok kötü değil. Ben mamaya bağlıyorum bir yandan bir de hipp in kokusu çok kötü geldi bana ya sma güzel kokuyor süt gibi en azından 🥲 bebeğim cok kusuyordu belki de hippten dolayı oluyordur şuan kusmalari azaldı baya beslendikten sonra hemen yatirirsam kusuyor bir tek bir de ikinirken