Ben suan hipp kullanıyorum ama bebelac gold alicam kaka yapmasını sağlıyor ilk co ugumdada hep hip kulla dimi ayda 1kilo alırdı 8 ayda zaten mamayi birakmistik suan 2 ci çocuğuma da kullanmaya başladım ve gold denicem ve dha snrasinda sma comforta geçerim çoğunlukla sagip veriyorum aslında ama yinede kaka yapmada zorlanma var mamaya günde 3 kere falan veruyorum