Cok kotuydu cok korktuk , apar topar ciktik alti yedi gibi mecbur girdik cocugum durmuyordu. Bugun hic cikmadik hava soguk diye insallah tekrarlamaz. Esimle ufak sebepten tartismis küs oturuyorduk deprem olunca sarildik agladik ya olseydik sacma sapan bi sebepten küs ayrilacaktik. Rabbim kimseyi sevdikleriyle sinamasin