ElisaMom_ gizememre şunu anladım gerçekten o an insan önce can parçasını düşünüyormuş kendi canımı geçtim kızımı nasıl cikartacam diyordum yaaa,siz nasılsınız kuzum ne yaptınız
gizememre ElisaMom_ biraz arabada durduk sonra mecbur geçtik bu gün işe geldim yine izin yok aklım kızım da eve gitmeye çalışıyorum şimdi
ygtzynp Divayorgunxx 4 gibi girdik çocuklar üşüdü acıktı mecbur bugün dahada soğuk kurban olduğum inşallah bişey olmazda çıkmak zorunda kalmayız yoksa bukez soğuktan hasta olucak lar
ElisaMom_ gizememre hava dün çok kötü olduecbur iyi yaotiniz canım Ya anlamıyorum neden izin vermezler çocuğun küçük bide senin,için ferah olsun inşallah rabbim bidaha yaşatmaz ya
gizememre ElisaMom_ valla öyle bir de ben tıbbi sekreterim direk bir işlevim yok hasta bakmıyorum etmiyorum dosya işleri 2 gün bekleyebilirdi ama yok neyse rabbim yaşatmasın tekrarını gerçekten travma oldu
ElisaMom_ gizememre çok haklısın canım dosyalar bekleyenilirde işte insanoğlu çiğ süt emmiş derler ya o cinstteen,sıkma canını boşver
gizememre barbiee_ çok şükür iyi kayınvalidem bakıyor kendi evimde eğer devam etseydi alacaktım ama 2 ye kadar çalışıyorum bun gün idare ettim eğer bunalırsam alıcam canım yıllık izin
BARTUMOM Divayorgunxx annemlerin evi müstakil Edirnede köyde oraya geldik . Ben öğretmen olduğum için 4 gün tatil durmak istemedim orada ama eşim dönmek zorunda kaldı izin alamadı aklim onda