pogacayanaginannesi elizz_momm doktora danışmak benim için en mantıklısı sizede Allah kolaylık versin
elizz_momm mihraninannesi010725 ben günlük süt kullandım denemek için ama daha sonra güvenli bir yerden inek sütü alıcam
funda94 elizz_momm kilo alımı iyiyse Anne sütüyle devam ediyorsa 6 da başlayabilirsiniz İlk olarak sebzeleri tadım yaptırın (havuç kabak tatlı patates gibi) Yoğurt verebilirsiniz 3 gün kuralı ile Alerji yoksa devam edebilirsiniz En son meyveleri verin (Şekere alışmasın) 1 ay böyle ilerleyin sonra ki aylarda yumurta sarısı labne peyniri lor peyniri verebilirsiniz Sebzeleri karıştırıp verebilirsiniz 8 de kıyma balık başlayabilirsiniz. Yemeklerin içine tuz baharat koymayın. Rahat kaka yapabilirsin diye zeytin yağı ekleyebilirsiniz. Güzel anne afiyet olsun 😋
zeynepsd Biz de doktorumuzun yönlendirmesiyle tam 5 aylıkken tadım şeklinde başladık. 3 gün kuralını uygulayacağız tüm gıdalarda. Yoğurt, havuç, kabak, patates, elma ve armut şeklinde gideceğiz. Her gün 1 kaşık
zynpks elizz_momm 5 ay 20 günlüğüz bende başlayacam deprem girdi araya doktor yoğurtla başla dedı diyetisyen den liste aldım onda kabak havuç patates var üç gün kuralına göre büyük bir ihtimal yoğurtla başlarım severse diğer sebzeleri yoğurtla karıştırıp vericem meyve ler en son
ikranur8 elizz_momm ilk ay alışma ve tadım olduğu için maksimum 2 tatlı kaşığı ama istemezse yada ağzıı kapatıp açmazsa zorlama yapmadan kaldıryoruz dedi O gün tadım yok dedi benim doktorum
missmehtap elizz_momm ek gıdada önemli olan bebeğiniz istiyor mu ek gıdayı onu da anlamak için siz yemek yerken ağzını yer gibi oynatıyor mu istiyor mumuzanıyor mu kaşığı ağzına götürdüğünüzde ağzını açıyor mu bunları takip edin eğer bunların çoğunu yapıyorsa ek gıdayı hemen alır
lovebabyy elizz_momm Bu konuyu doktorunuzla görüşmeden başlamamalısınız. Her bebek kendine özel bir gelişim gösterir ve farklılıkları vardır sonuçta. Bu konuda en iyi yönlendirmeyi doktorunuz yapacaktır. Benim doktorum 180 günü dolmadan başlatmayacağını söyledi. Bebeğin özel başka bir durumu varsa erken başlatıyormuş.
tuqceee1 elizz_momm yemek tadımları yaptırabilirsin ama ek gıdaya başlamak olarak düşünme bence anne sütü alıyorsa biraz daha beklemelisiniz zaten verilecek ürünlerin günde bir tatlı kaşığını geçmemesi iyi diye biliyorum ancak mamayla besleniyorsa mantıklı ek gidaya geçmek ama bu konuda da doktorunuzla konuşun çocuğun durumuna göre hasır olup olmadığı konusunda sizi bilgilendirir diğer arkadaşların da dediği gibi ilk olarak havuç patates kabak mevsimine uygun muz elma armut eğer alerji durumu yoksa ilk olarak yoğurtla başlanması gerekiyor bebeğiniz kendi hareketleriyle de hazır olup olmadığını size hissettiriyor
Berfin_44 elizz_momm bende ilkde yoğurtla başladım 3 gün kuraliyla sonra sonra 3 gün havuç 3 gün patates 3 gün kabak vs öyle sebzelerin verdim yine aynı şekilde meyvelerin tattirdim alerjik olaylarını atlattıktan sonra kendimiz ne yiyorsak kizimada vermeye başladım ve şuanda çok şükür baya güzel yiyor bişey ayırt etmiyor 8 aylık
Berfin_44 elizz_momm bende 5 aylıkken başlamıştım eğer mama mama içiyorsa 5.ay ama anne sütü alıyorsa kesinlikle 6.ay
SuMisalii elizz_momm 5 ay 5 günlüktü başkadık. ANNE SÜTÜ alıyor. Büyük yazdım ki özellikle kesinlikle 6.ay da başlamalı diyenler için. Neyse yoğurt ile başladım. Doktorumuz büyük kızım da da olduğu gibi bunda da 3 gün kuralına gerek yok hergün bişey tattırmaya başla dedi o şekilde yaptım. Sebzelerle devam ettim şu son bi kaç gündür de meyve tattırıyorum. Çorbalara da geçiş yaptım. Henüz yumurta tattırmadım çünkü cesaret edemedim büyük kızım da alerji yapmıştı ama bi kaç güne onu da tattırırım.
berengulce Bebek tarhanasi aldım kizim 6 buçuk aylık. Tarhanada sogan nane var sıkıntı olur mu acaba 3 gün kuralı ile versem sogan agir gelir mi