sudeezeren Kolaylıklar diliyorum. Evlenmekte de çocuk sahibi olmakta da biraz acele etmişsin. Kardeşim yaşındasın, sözlerimi olumsuz algılama lütfen. Fakat şimdi iyi korunmaya dikkat et, bir anda başka bir sürpriz seni çok daha fazla yorar ve yıpratır. Çevrende süt korur diyenler olacaktır, asla korumaz. Kendine iyi bak, uyumaya çalış, dinlen ki bebeğinde iyi olsun. Desteğinin olması çok güzel bu açıdan çok şanslısın. Bebeğin çok büyük zorlukları var elbette ama dünyada bir kadını daha çok mutlu edebilecek başka bir duygu yok. Annelik o güzel duyguların en üst noktası diye düşünüyorum. Anne- bebek konulu kitaplar edin, bebeklerin gelişim süreçleriyle ilgili faydalanabileceğin çok kaynak var. Ağlamak istediğinde kendini tutma, kendini sev, bebeğini de sev. Eşinden, ailenden yardım istemekten çekinme. Büyüdükçe kolaylaşacak korkma, sen de tecrübe kazanacaksın. Sevgiler🌻