sudeezeren
Canım bu duyguların çok normal ben 24 yaşında anne oldum ona bile erken diyordum senin yaşın dahada küçükmüş birde. Bu duyguları neredeyse her anne yaşar o yüzden kendini suçlamayı bırak duygularını kabullen bu çok normal. Herkes anne olmanın güzelliklerini anlatır ama kimse uykusuz geceleri, değişen vücudunu, kayan düzenini, gaz sancılarını.. anlatmaz. Bir anda hayatımıza bir bebek ve ağır bi sorumluluk geliyor onun şaşkınlığı, yapamazsan beceremezsem korkusu sarıyor bizi. Yapamayacağını düşündüğün içinde istemiyor gibi düşünüyorsun.
Geleceği fazla düşünme akışına bırak zaten alışıyorsun. Eğer şimdiden dişini, uykularını düşünürsen şu anını kaçırırsın ve ileride çok pişman olursun. Bu çocuk öyle yada böyle doğdu ve senin bundan sonrasını güzelleştirmeye bak. Aileler destek oluyormuş bak bu çok güzel bir fırsat arada bir eşinle tek başına yürüyüşe çıkın bir saatliğine, bazen bırak annene 2 saat bi uyu, bi duş al kahve iç çok iyi gelecek emin ol. Zaman çok hızlı ve çok değerli, anneyken dahada değerli. Günden güne büyüyecek ve böyle küçük kalmayacak kucağına bile sığmayacak. Bol bol kucakla, kokla. Annelik duygun böyle böyle oturacak. Büyüdükçe güzelleşiyor emin olki. Size eşlik etmeye başlayacak . Şu an düzenim kaydı diye üzülüyorsun eski hayatını özlüyorsun ama yeni hayatını ve yeni kendini daha çok seveceksin