sheryy sağlıkla büyüsün inşallah. Ben de yaşadım lohusa depresyonu. Şuan kızım 2,5 yaşında zamanla geçiyor inanın. Size tavsiyem yardım istemekten çekinmeyin anne kayınvalide eş. Onlar baksınlar siz biraz dinlenin bir markete çıkmak, yakındaki bir kuaföre yada bir kafaye gitmek zihninizi rahatlatır. Çok yorgunsun uykusuzsun ben ne halt ettim ne diye doğurdum nasıl bakıcam bu bebeğe diye düşünebilirsin herşey zamanla kolaylaşacak. Allah yardımcımız olsun inşallah.