sheryy ben çokk ağır geçirdim o dönemi 2 ay ağladım gezdim ağladım gezdim canım benim keşke sarılsam sana o kadar üzülüyorum ki lohusa görünce.. birbirimizin halinden ancak biz anlarız tabiki geçecek hepsi çok güzel çok keyifli günlerin olacak bebeğinle allah yeter ki sağlık versin kendini hiç üzme çok doğal bir süreç bu hayatın zorlaştı bir bebeğin oldu tabiki böyle hissedeceksin.. tek ilacı zaman, zamanla kendini bulacaksın daha da güçleneceksin.. bebeğinle kısa kısa uyumaya alışacaksın, daha güzel olacak her şey zamanla