edamirasoker biz 4. Ayda başladık 6. Aydayız yeni yeni toparlıyoruz. Doktorumuz keşif dönemi normal karanlık, sessiz bir ortamda deneyeceksiniz ve dayanacaksınız dedi. Ben altını açıp kucağımda gezdirerek verdim bir süre. Sonra gözlerini bir mendil ile kapattım öyle içti bir sürede. Şuan o kadar kalmadı ama uyku saatine göre düzen oturttum uyanmasına yakın veriyorum o zaman güzel içiyor.