edamirasoker Ne yapsam yemiyor anne sütü almıyo mama ile beslemiyordı 1 aydır biberon görünce çıldırıyor enjektörü kaşığı her şeyi denedim yok kusıyu tükürüyo ya 3 ay 26 günlük aynı olan varmı
mertinannesi__ edamirasoker mamayi değiştirin belki sevmezdir yada tam uyurken uyku sersemi vermeyi deneyin
eminemaalin edamirasoker aynı ben şu an beş aylık bizimde o aylarda başladı hala aynı hala aynı dün cildirip bağırdım yeter diye biberonu fırlattım inadına yemiyor. Gülüyor kusuyor aldiginida titriyor açlıktan ama yemiyor delireceğim. Takipteyim çözüm bulan olursa bende burda bekleyeyim. Mahvoldum artık mama vermek bile istemiyorum. Anne sütünü de Red etti kesildi mama da da aynı şekilde. Ben hayatımda böyle birsey görmedim.
wish1910 edamirasoker seni çok iyi anlıyorum bizim de 2. Ayda başladı 10. aya kadar sürdü pilates topunda hafif zıplayarak veryordum işe yaramazsa şırınga olmazsa uykuda kaç kere doktra gittik pişik kusma olmyınca alerji ya da reflüden şüphelenmediler ama reflüsü varmış kızımın 1,5 yaşında anlaşıldı bence doktra sorun süt alerjisi ya da reflü olabilir ilaç vs versinler biz gaviscon kullanıyoruz hala iştahsız ama artık mama görünce içmek için çıldırıyor en azından mamayı içiyor
elifozkan edamirasoker evet benim bebeğimde öyleydi. Türlü türlü şeyler denerdim yemesi için. Atak dönemi gibi bir şey 4.ay
mertinannesi__ edamirasoker kusma varda belki reflu vardır doktora sorun raporlu mama yazıyor böle durumlarda
kivancaren eminemaalin merhaba bilmiyorum işe yarar mı sizde bizde aynısını yaşadığımız için böyle bir şey yaptık ve mamayı aldı böylece … Youtubedan 5 küçük ördek ördek şarkısını açın sesi dinletin sadece ve ilk başlarda mamayı ayakta vermeyi deneyin daha sonra yavaşça oturun oturmak isterseniz. Bilmiyorum ne alaka ama bizim bebeğimiz şuan bu şekilde mamayı içiyor gündüzleri.. geceleri bir sıkıntı yok uykulu halde oldugu icin sorunsuz iciyor mamayı. Ama aynen söylediğiniz gibi belirtileri bizde yaşadık. Sadece fikir vermek istedim sizde işe yarar mı bilmiyorum ama umarım yarar..
eminemaalin kivancaren ayakta video izlettim bile düşünün ekran karşıtı olmama rağmen. Hamak beşik aldım onda denedim yerde başkası versin dedim yok asla çözüm bulamadım. O dediğinizi de yaparım olmazsa. İse baslayacam ekonomik sebeplerden galiba gidemeyeceğim. Eve hapis oldum dışarıda da aynı.
dnzdnzdnz edamirasoker 9 aylık aynı şeyi yaşıyoruz çok yiyor yedirme dediler dediler çocuğun iştah felan kalmadı
ysmnabd edamirasoker uykuda biberonu ağzına yıkmayı denediniz mi ? Benim bebeğim de de 3. Ayda başladı biberon reddi çok zor şuan 11 aylık biberondan nefret ediyor sadece uykuda içiyor kalan zamanlar asla icmez
edamirasoker ysmnabd önceden uykuda içerdi ama şuan onu da istemiyor enjektörle deniyorum 4. Ayımızda artık kaşık mamaya başlayacağım
Mrvmcmc Pilates topunda deneyebilirsini hafif hafif ziplarken, ya da hafif bir su esliginde dusta deneyebilirsiniz ben meme reddinde bunlari yaomistim zamanla atlattik pikates topu gercekten cok etkili bence. İnsallah bebeginizin sevdigi yolu bulursunuz