aysayss evet biraz büyüyünce farkına varıp reddettiği dönemler oluyor o dönemler için söyledim 😊 her şey onların sağlığı için bazen ağlaya ağlaya da olsa takıyoruz yapacak bir şey yok. Biz de 9 ay 23 saat takmıştık evet. Sonrasında kademeli azaltma oldu günde 5 saat 7 saat açık kalabilir gibi. Bazı doktorlar 5 aydan sonra gündüz tamamen bıraktırıyor ama biz öyle yapmadık bence onun çok etkisi var çünkü lüks yaşamın ilk 1-2 yılında daha çok oluyor. İnşallah çok güzel iyileşecek, o koşarken siz ağlayacaksınz ☺️☺️