aysayss ara ara ağrısı oluyor ama o ayakta değil ,çift taraflı. yani biz büyüme ağrısı diye düşünüyoruz çünkü ara ara olup geçiyor, aksi bir şey olsa zaten kendini belli eder. Tek ayak olduğu için o ayak biraz küçük kaldı sadece o da ayakkabıda zaten belli olmuyor. Sizin tek ayak mı çift ayak mı?