myavocado cocuk dogdugu andan ıtibaren anneye ıhtıyac duyar,onl doyar onla sakınleşir onla güler,büyür aglar annesıne gider uyanır acıkır annesıne gider, okula gider giderken görmek ister okuldan cıkar almasını ister,mezun olur gelmesin ister calisir is bulur gormesinu ister vs hayatın her alanı ane goruyomusunuz yanı hayat anne demek,basında durmayıp boş bırakınca cocuklar agresif kufurbaz kendıne buyruk oluyolar,hangı evde hzuur var suan herkes elınde telefon bı koltukta oturuyo,kımın ne bok yedıgni aynı evde kımse bılmıyo,ben kadın calısmasın demiyorum ama calısmaya basladıgı zorunda kılındıgı zamandan itibaren coluk cocuk bozuldu bunu kabul etmek lazım göz görüyo