Elfgrn TulayGeriDon Daha büyük bekliyodum ama çok şükür rakamı düşük geldi ama O korku sallanma yetti
acilinbengeldimm Bu tür başlıklardan korkuyorum ya eşim gecede evde oğlumla tekiz korkudan uyuyamıyorum
Elfgrn Divayorgunxx 6.4 diyor canım derinlik bizde yukarıda olduğumuz için galiba öyle çok hissettik Rabbim kimsenin başına vermesin
Elfgrn dogammerve İhsaniye kurtuluş caddesindeyim bende Rabbim yaşatmasın kimseye bunu korkusu bile insanı ne hale getirdi anlamış oldum.
dogammerve Elfgrn aynen öyle canım Rabbım yaşatmasın bidaha beterinden korusun sesle birlikte geldi korkuttu bende daha büyük bekliyordum
Elfgrn Divayorgunxx Çok geçmiş olsun size de Rabbim O günleri göstermesin bir daha ilk defa depremi gördüm hissettim ondan korkum çok oldu.
deleted20517 Elfgrn kaç km derinlikte olmuş büyük ihtimalle yüzeye yakın olmuştur hissetmişsiniz canım
Elfgrn uykusuzanne__ Öyle en son İstanbul’da olmuştu O zaman girişte oturuyorduk hissetmedim üst kattakiler hep inmiş aşağıya hissetmedim O zaman ama korkudan kafayı yemiştim her sn tetikte her an hazır tam aştım bu sefer hissederek öğrenmiş oldum.
14032 Elfgrn geçmiş olsun rabbim korusun inşallah 🤲 deprem bölgesi olarak alıştık biz heralde bugün yine oldu artık tepki veremez olduk
Elfgrn dogammerve Evet eşim sordu duydun mu ses diye evet dedim uğultu gibi bir ses geldi bir anda, deprem uygulamasindan baktığımda alttan vurdu diyorlar. Eşim de dedi en az 4-4.5 arasında oldu bu kadar hissettirdi yine şükür ediyorum az çıktı şiddeti
Elfgrn uykusuzanne__ Çok şükür iyiyiz kızımın yanındayım yedek telefonlari aldım yanıma gidemedim uzağa, yaşattığı korku yetti insana