Elfgrn Elim ayağım titriyor hala balıkesir bandırma deprem oldu uğultu gibi ses geldi bir anda sallandık ama bayağı hissettik. İlk defa şahit oldum bir depreme kaç şiddetinde olduğunu bilmiyorum ama kendini bayağı hissettirdi
Elfgrn derya_guzeee sağolasin uykusuzanne__ inşallah olmaz off çok kötüydü ya daha büyük olsa aklım yerinden çıkardı herhalde Rabbim kimsenin başına vermesin. Hayır bayagi alttan vurdu salladı ben inanmıyorum küçük birşey olduğuna da
Elfgrn cikolatahurma Balıkesir Bandırma’dayim ben burda oldu bende internete düşmesini bekliyorum. Saniyelikti ama kendini bayağı hissettirdi yatıyordum ona rağmen hissettim
Elfgrn Divayorgunxx ikitostikannesi ElisaMom_ CuteBadesMama dogammerve Sağolun kızlar bize 7 km ötede olmuş 3.4 diyor ama yeminle öyle bir salladi ki yattığım yerden sallandim sesini duydum. 5. Katta oturuyoruz ondan mi daha çok hissettik bilmiyorum ama hissedilen en azından bizim için 3.4 değildi daha büyük gibi hissettik
CuteBadesMama Elfgrn Geçmiş olsun. Bandırma açıklarında 3.2 olarak okudum. Allah beterini saklasın ❤️🩹🙏🏻
Divayorgunxx Elfgrn derinligide onemli cnm 5.kat da fazla hizsettirir biz yaşadk rabbm bida yasatmasn
ikitostikannesi Elfgrn en üst katta genelde daha fazla hissediliyor rabbim birdaha yaşatmasın birdahada hissettirmesin inşallah
Elfgrn Divayorgunxx 6.4 diyor canım derinlik bizde yukarıda olduğumuz için galiba öyle çok hissettik Rabbim kimsenin başına vermesin
Elfgrn dogammerve İhsaniye kurtuluş caddesindeyim bende Rabbim yaşatmasın kimseye bunu korkusu bile insanı ne hale getirdi anlamış oldum.
Elfgrn Divayorgunxx Çok geçmiş olsun size de Rabbim O günleri göstermesin bir daha ilk defa depremi gördüm hissettim ondan korkum çok oldu.