kitapsever_ çok memnunum beyaz olanı daha iyi temizliği çok çok kolay sadece fırını küçük oda sorun olmuyor ayriyette 2 yıl garantili oluyorlar bı problem yaşarsanız hemen değişim yapabilirsiniz,çok tereddüt ettim hatta korkuyordum diyebilirim ama hiç tereddüt etmeyin alın ki zam geliyir ben 4 ay falan oldu alali 8650 aldım şimdi 9650 olmuş,alır almaz 2 gün içinde kuruluma geldiler