kitapsever_ pişirme seçeneği az 3 tane var sadece fanlı ayar buz çözme gibi şeyler yok annemin fırını Arçelik bunlar hep var ama fiyat farkı uçurum. Alışınca onlar da kolay geliyor biraz yavaş pişiriyor dilini çözmek gerek ama alt üst eşit pişiriyor onda sıkıntı yok. Ben memnunum dediğim gibi fiyat performans ürünü