Betelgeuse_ Ballilokmam11 evet evet ben de yeni alicam ilk defa vericem havaalanında. Öyle daha çok dikkatlerini çekiyor🤭 magnetic tiles var bizde küçük boy o ilgisini çekmez götürsem de. Ama uzaktan kumandalı araba gayet mantıklı 👌çok teşekkürler 🧡
sadecoffeee Betelgeuse_ ben kızımı öyle oyalıyorum ama uzaklaşmaz dikkatli olur o yüzden :) kolaylıklar diliyorum
VERA19 Betelgeuse_ İstanbul havaalanında büyük ve güzel bir oyun alanı vardı diye hatırlıyorum bir süre orda oyalayabilirsiniz her çocuğun sevebileceği tarzda oyuncaklar vardı
Betelgeuse_ VERA19 Atina havaalanında bekleyeceğiz yaklaşık 7-8 saat 🥲 oyun alanı varmış ama koronadan sonra kapanmış bir daha da açılmamış