[silindi] KLORAK ahh minik fasulye ❤️ sağlıkla kucağınıza alın inşallah ben ultrasondan hiçbir şey anlamıyorum sadece ortada eli var sanırım onu gördüm 😍
KLORAK [silindi] kty819_ Hareketli halinde bende öyle gördüm ama doktor söylemedi tabi 4 hafta sonra çagırdı 🥲 umarım öyledir 1 kızım var
KLORAK [silindi] evet o eli sanırım 🥲 çok hareketliydi doktor muayne ederken alttan kasıgıma toplandı resmen 😂
KLORAK Kitsu ay hadi inşallah 🥲 2. Yi de kız istiyordum ama bugun de öyle erkek gibi hissedince bi hoş oldum
[silindi] KLORAK hahaha tamam bekliyorum özel jetten bayrak açmalı cinsiyet partisi falan olacak mı 😂😂