Ikrazumra19 Damlaemir-04 ben hic vermesim 19 aylik olduk 6-9-12 aylikken kan tahlili yapildi dokrorumuz gerek gormedi
Damlaemir-04 Ikrazumra19 bende kan tahlili isticem doktordan ona göre bakarm bir çaresine en mantklisini yapms doktorunuz
Ikrazumra19 Damlaemir-04 herseyin fazlasi zarar sonucta degerler normalse gerek yok diye düşünüyorum 😊 zaten parmaktan alip bakiliyor hemen
Aminem Papatyack Bi kere kullandm bebegm 2 kez küstü ve ondan snra kakasını sancılar içinde yapıyo daha asla agzına sürmem