Papatyack valla herkes çok kötü diye linç etmiş ama sonuçta sağlık bakanlığı veriyor ben 4.aydan beri verdiklerini kullandım hiç bişey olmadı kabız falan ilk zamanlar kakasında kan ilacından dolayı kırmızı lekeler geliyordu sonra geçti Bi sıkıntı da olmadı gazdı huysuzluktu bence buradakiler biraz abartıyor