Yeni doğum yaptım gece yatıyorum oğlum da beşiğinde eşim yanımda. Annem de salonda uyuyor. Gece tıkırtı duydum gözümü açtım kapı açıktı hole bakıyorum kimse yok eşim yanımda dedim herhalde annem kalktı mutfakta. Sonra ayak sesleri çoğaldı anormal bir şey olduğunu anladım. Gözümü diktim hole bakıyorum iki tane en az 2 metre boyunda siyah gölge gibi erkek görünümlü bir şeyler dolanıyor evde. (Annemin evine daha önce hırsız girdi altınlarını birikimini almıştı hep) hemen kalktım annemin yanına gittim uyandırdım anne dedim kalk evde galiba hırsızlar var al çantanı sakla diyip çantasını yatağın kenarına koydum. Annem de sesini çıkartmadı hiç. Sonra bir baktım o iki adam yatak odama girdi . Oğluma zarar verecekler korkusuyla fırladım gittim odaya beşiğin başındaydılar hemen oğlumu kucağıma aldım sıkı sıkı tutuyorum eşime uzanmaya çalışıyorum izin vermiyorlar. Biri kolumdan biri bacağımdan tuttu o sıra ayetel kürsi okumaya başladım önce kolumu tutan kayboldu sonra bacağımı tutan kayboldu o esnada gözümü açtım. Rüya görmüşsün diyeceksiniz ama uyandığımda oğlum kucağımdaydı ve annemin çantası yatağının kenarında duruyordu.
Herkes uyanınca anneme anlattım bu olayı annem de bol bol oku kızım falan dedi okumadan uyuma dedi. Geçenlerde muhabbeti geçti ya dedim anne benim de başıma bu gelmişti falan. Annem dedi ki ne zaman geldi başına🙄 dedim anne doğumdan sonra geldi ya anlattım sana uyanınca hatta sen de okumadan uyuma falan dedin. Kızım saçmalama sen bana böyle bir şey anlatsan ben seni bırakır mıyım yanımda yatırırdım yatağına iğne falan takardım bir şeyler yapardık sen bana bunu yeni anlatıyorsun dedi şaşırdı. Annemin hafızası zehir gibidir bu arada. Neden anlattığımı hatırladım bilmiyorum uzun oldu biraz ama sürükleyici 😂😂😂