Benim evlenmeden önce oturduğum evin arka kısmı mezarlığa bakardı bir gece sigara içicem saat 12 camı açtım mezarlıkta biri bana bakıyor hemen sigarayı attım girdim içeri , saat 1 oldu yine içerde sigarayı yaktım camı açtım aynı kişi aynı yerde bana bakıyor bir tırstım bir iş var dedim girdim içeri ama uyuyamıyorumda şeytan dürtüyor biraz bekledim saat 2 oldu camı açtım baktım adam gitmiş sigarayı içtim yere Atıcam apartmanın altına saklanmış bagırarak bir çıktı bana bakarak amannn ben bagırıyorum o bağırıyor yaş 30 😀 kaçtım içeri deli miydi uyuşturucu bagımlısı mıydı bilmiyorum ama o an aklım çıkmıştı evin içinde korkudan uyuyamamıştım hatta ertesi gün dışarı bile çıkamamıştım