Newmom biz sağ ve sol kasıkdan olduk. Kolay bi ameliyat ama narkoz alıyor diye tedirgin oluyoruz. Prematüre doğdu oğlum düzeltilmiş ayı 1 günlük falandi 3 kıloyla oldu ameliyatını sanirim 1 gun gözerim altında kalıyor bebişler. İnşallah kolay bi şekilde atlatır yavrunda. Birde kasık firiğina bağlı sağ yumurtalığı sıvı toplamış eğer geçmezse 1.5 yaşıma kadar operasyon gerekebilir dedi her bebekte olmuyormuş inşallah sizde karsılasmaZsınıZ