Newmom Kizlar arwnizda bebegi kasik fitigi ameliyati olan varmi? Bebgim daha 1 aylik cok korkuyorum ... ameliyati kaldrablrmi
Sorchacan Newmom Benim arkadaşımın oğlu da oldu o da çok iyi şimdi ve rahatladı çocuk merak etmeyin Allah’ın izniyle geçer gider.
Sorchacan Evet evet, hatta dr bebek 5 kilonun altında yapmıyoruz falan demiş ama sonra yapmışlar cocuk da rahatlamış ☺️
Zeyneptoprak Newmom 2 aylıktı olduğunda uzun sürmedi hemen taburcu oldu zaten eve çıkardılar dikişi vardı
Mrymrn Newmom yakin zamanda kuzenimin kiz bebeği oldu ve cok rahatladi hatta iyiki olmuş cocugumu esmer saniyordum meğer acisindan rengi esmermis bembeyaz bir bebek oldu diyordu
Annesininprensesi Newmom benim yeğenim de oldu üzülme bebeklerde oluyor bu sıkıntı ama çok ciddi birşey değil üzülmeyin rabbim başka dert vermesin
Newmom Mrymrn cok zor cocik icin cok sanvi yapiyormus kasiktan snra rahatlar diolar dogrudur insallah bzde cok gaz sancisi var gecermiki
Bisaniye Newmom bebeğim değil de eşim olmuş 40 günlükken 35 yıl önce hem de :) şimdi herşey daha gelişmiş inşallah kolaylıkla atlatırsınız canım