yoncaburak gulayada evet her doktorun yaptırma periyodu farklı oluyor bizde 3. 5. Ve 13. Ayda 3 doz olduk suN kızım 22 aylık o zaman 3 doz aşıya 9 bin TL vermıstık
gulummmmmm iincimoms çok teşekkür ederim iyiki postunuzu gördüm , benim bebeğim 35 haftalık doğdu o yüzden bağışıklıgi biraz düşük 2 aylık olduk Perşembe rota virüsü asimiz var onu da söyleyeyim bakalım ne zaman diycek