mamacitaa_ Selcanmknc ay yok boyamadim ve tuhaf duruyordu ilk günler sonra alistim boya da aktı gitti zaten ama suan 1 yıl olucak hala en saç uclarinda illet bi renk ya
beyzzsenturkk_ sananedallama öyle sandılar cok güzeldi artık baska bir zamana biraz toparlanmam lazım saçlarım doğumdan sonra hiç toparlanmadı maalesef çok da yordum🥹 darısı size
beyzzsenturkk_ Selcanmknc boyayıp az bekletirseniz aman aman bi turuncu olmaz bir de isterseniz tüy sarartıcı ile de hafif rengini kırabilirsiniz diğer türlü çok kötü duruyor oturmuyor rengi
Selcanmknc beyzzsenturkk_ korkumdan kaşımı boyamadım ya bide saçımı beğenmezsem siyaha boyarım diye düşündüm kaşım mahvolur diye birdahaki boyamada kaşımada süreyim 10 dk bekleteyim bari