sananedallama trendyoldan morfose kutu acıcı aldım kocaman bi kutu oksidanıyşa geliyor kaç kere açtım milleti annemi eşimin yengesini onun kızını kendimii.. hala tıka basa dolu ömürlük bişey.. ben saçlarıma güveniyordum kolay kolay yıpranmıyor kesmeye bahane arıyordum bi süre boyadım aşırı da yakıştı aslında beyaz tenliyim ben fakat kombin yapmak çok zorladı cunku bakır her kıyafete uymuyor az da olsa makyaj istiyor yağlar bakımlar maskeler vs. açıkçası uğraşmaya üşendim ama tam bir yaz rengi dediğim gibi bir kaç kere daha boyayın hepsi aynı tona gelecek oturacak dipleriniz de öyle kalmaz güzel olur.
saçımı tek başıma açamadım arkalarımı hemen açıp paketlemek zor olur diye eşimin yeğeniyle o arkadan ben önden açıp açıp paketledik alüminyum folyo ile 1 saat 45 dk kadar bekledi yıkadım 1 hafta beklettim boya vurmadan cunku yıkadıkca açıcı da açıldı önce koyu turuncu açılmıştı 1 haftanın sonunda bakır gibi olmuştu o 1 hafta beklerken sürekli zeytinyağ ve h.cevizi yağı ile maske yaptım beklettim yıkadım 1 hafta sonra boyadım neredeyse 0 yıpranma😂 akıtma işlemi açmaktan daha çok zarar veriyor açıp kurtulmak en iyisi ama siz zaten boyamışsınız o yüzden bi süre bekleyin yıkayın yağ maskeleri yapın dinlendirin sonra boyayın böyle bir kaç kez boyayınca güzel sonuç verecektir.
banyo da ki resim ilk boyadığım güne ait diğeri ise 1 hafta sonrasına arada cok büyük farklar var sadece sabır güneşte çok güzel görünüyor🥹🥹🥹🥹

