ftma3004 aselimmmmmmmmm bende size yazdıktan sonra oldum çok şükür her ay bu sıkıntıyı yaşamak çok zor ya 😔
569767 ya mevsımselmı acaba herkeste gecıkme var sanırım normalde hep düzenli olurdum 2 dir adetim düzensizleşti kafayı yıyprum