aselimmmmmmmmm Ağrılarım var 10 gündür göğüs hassaslığı her şey ama olmadım anlamadım yani erken gebelik testi yaptım net negatif biraz daha beklyip tekar mi yapsam başka bir şey mi var adetimle ilgili
lAmMelodi aselimmmmmmmmm Bende de var göğüs hassasiyeti yarın adet günüm normalde günden 2 gün önce olurdum bugün test yaptım negatif😂
orkunireem Benimde 5 gün gecikti doğum yapalı 9 ay oldu stres oldum dün test yaptım ama tek çizgi bir kaç gün sonra tekrar kı yapmalıyım😬
ftma3004 aselimmmmmmmmm oldunuz mu benimde aynı karnımın ağrısı aynı adet olduğum zmanki agrilar ama olamıyorum kafayı yicem
ftma3004 aselimmmmmmmmm bende size yazdıktan sonra oldum çok şükür her ay bu sıkıntıyı yaşamak çok zor ya 😔